Tuesday, July 7, 2015

JTX Airtracker

assalamualaikum dan selamat pagi semua pengunjung blog kesihatan #jihajumi

Semoga harini semua sihat dan kuat menjalani ibadah puasa dengan lebih gembira.

Harini jiha nak share 1 produk yang dah lama meletop2 di pasaran. Bukan mercun atau bom yang meletop2..tapi permintaan yang meletop.

Kenapa MELETOP? sebab kecanggihan teknologi Bio Velocity yaang terbukti dapat menjimatkan hampir 30% minyak kereta anda.

Saban hari minyak naik tanpa perkhabaran.....tiba2 naik..tiba2 naik..



JTX Airtracker menukar molekul udara menjadi struktur molekul yang sangat halus. Jadi, bahan api dapat dibakar sepenuhnya secara lebih optimum. Keadaan ini meningkatkan prestasi enjin dengan gerakan omboh yang lebih lancar serta menjimatkan bahan api. Selain itu, ia membantu memanjangkan jangka hayat enjin.

JTX Airtracker bukan sahaja dicipta untuk menjimatkan bahan api, ia juga membantu memelihara alam sekitar. Bahan api yang dibakar sepenuhnya mengeluarkan kurang karbon monoksida yang akhirnya mengurangkan pelepasan karbon ke kawasan persekitaran.Hebat kan...

Sesungguhnya inovasi yang ditemui ini adalah 1 anugerah dari yang maha Esa untuk kita sama2 manfaatkan demi kebaikan seluruh makhluk di bumi. JTX Airtracker mendapat anugerah pingat emas dalam penciptaan Pro Green dan juga Anugerah JIPA (Japan Intelectual Property Ass).



Ambil peduli tentang peranan dalam menjaga alam sekitar yang tidak ada seumpamanya di antara planet2 yang Allah ciptakan. Kerana tugas menjaga alam sekitar bukan lah tugak Kementerian Alam Sekitar sahaja.Ia tugas kita semua.
Kalau mampu beli la kereta yang menggunakan tenaga solar, itu lebih baik dan lebih selamat.

Sehubungan dengan ini, marilah kita sama2 berusaha menjadi umat yang memberi manfaat kepada makhluk lain untuk kesejahteraan kita bersama.

Sebarang pertanyaan PM/ WA 'JTXA' ke 0192721036
Harga cinta alam sekitar menanti anda....anda yang tentukan...



No comments:

Post a Comment