Monday, July 20, 2020

FIBROID ADA TIME USIA SUBUR

FIBROID ADA TIME USIA SUBUR Statistik 2019 mendapati kira-kira 20 % wanita usia subur mempunyai FIBROID iaitu antara, paling kerap pada usia 30-50 tahun. Namun, sepanjang sepuluh tahun yang lalu, jumlah wanita di bawah 30 yang mengalami fibroid telah meningkat dua kali ganda. Lebih kurang 3% daripada penghidap FIBROID mempunyai masalah kesukaran untuk hamil. Ini kerana kehadiran FIBROID akan mengubah dinding rahim dan menyebabkan kesukaran untuk perlekatan embrio pada dinding rahim. Sekiranya fibroid itu terlalu besar, ia juga akan menyebabkan salur fallopian tersumbat, dan menyebabkan seseorang itu sukar untuk hamil. FIBROID sewaktu hamil boleh menyebabkan sakit dan tekanan pada pelvik dan menjadi punca kelahiran tidak cukup bulan.
Komplikasi lain termasuk anaemia disebabkan pendarahan haid yang banyak.

https://www.hmetro.com.my/node/172488

http://www.myhealth.gov.my/uterine-fibroid/

Melalui penjelasan di atas, maknanya anda wajib menyelesaikan isu fibroid pada peringkat awal. Ia hidup dan semakin membesar jika tidak mendapat rawatan serius.
Di sini jiha mengesyorkan #herbamaharani yang telah membantu ramai wanita di luar sana dalam isu FIBROID dan #kesuburan . Amalkan Herba Maharani secara konsisten membantu menyelesaikan persoalan anda tanpa pembedahan.

Sempena #flashsale diskaun sehinggan 30%
Ia berakhir esok 21 Julai 2020. Harga asal RM129


Cara pemakanan sebulan sekali membantu tubuh anda lebih sihat dan ceria.
www.wasap.my/60192721036 #jihajumi #shahalam

untuk maklumat lanjut tentang herba maharani
https://jihajumi.blogspot.com/2016/10/jamu-maharani.html

testimoni
https://jihajumi.blogspot.com/2016/12/testimoni-jamu-maharani.html

No comments:

Post a Comment